Apartmán AQUAPARK - Hotel Bešeňová

Obtížnost – středně těžká

• Pohádkové enduro

Vychutnejte si jízdu kouzelným lesem

Trasa: Hrabovo (parkoviště), po asfaltové cestě na Kalvárii, odkud odbočíme doprava, před vstupem do lesa se napojíte na lesní chodník, stoupáním dojedeme na Vlkolínské louky. Asfaltovou silnici vyměníme za polní cestu a kolem Minizoo stoupáme k turistickému rozcestníku. Jedeme po zelené značce, po 500m odbočíme z cesty na lesní stezku. Po 1,5km sjezdu se dostaneme na rozdvojku lesních chodníků, odbočíme vlevo a tailem jedeme na Kalvárii a po cestě se vrátíme nazpět na Hrabovo.

Oblast: Velká Fatra

Délka trasy: 11,5km

Obtížnost: středně těžké

Začátek: Hrabovo (parkoviště)

Koncový bod trasy: Hrabovo (parkoviště)

Převýšení: 100m

Typ: trek, horské kolo (MTB)

• Jánskou dolinou

Trasa začíná cestě č.18, na rozcestí Liptovský Ján. V Liptovském Jáně se napojíme na modrou turistickou značku, která vede přes celou Jánskou dolinu.

Trasa: Uhorská Ves, 2km Liptovský Ján, 8km myslivna Před Bystrou, 12km Svidovské sedlo, 14km Kamenolom, 17,5km Malužiná, 25km myslivna Škarkétka

Cyklostezka - Jánskou dolinouOblast: Liptov

Délka trasy: 25km

Začátek: Ružomberok

Koncový bod trasy: Ružomberok

• Bešeňová – Lúčky – Bešeňová

Trasa vedoucí hlavně po silnicích lll. třídy a cestách.

Trasa: Bešeňová, cyklo 5 1km Potok – křižovatka, cyklo 13 5km Bobrovník, 13km Malatinská dolina, 14km Malatiná, 19,5km Osádka, 28km Lúčky (termální koupaliště), 30,5km Madočany, 31,5km Liptovská Teplá, 33,5km Bešeňová

Cyklostezka - Bešeňová - Krmeš - BešeňováOblast: Liptov

Délka trasy: 33,5km

Začátek: Bešeňová

Koncový bod trasy: Bešeňová

• Lubochnianská trasa

Trasa vedoucí z Ružomberoku kolem Tlsté hory a Červeného grúňu (vrch, skalnatá stráň) do Lubochnianské doliny. Dále do Lubochně, pravém břehu řeky Váh a zpět do Ružomberoku.

Možnost zkrácení cesty: ze sedla nad Suchou horkou jedete po žluté dolů Bystrianskou dolinou k řece Váh. 2. varianta je možnost projet si od Salatínu vlevo celou Lubochnianskou dolinu a zpět.

Trasa: Ružomberok (silnice), 2km Ružomberok – Nová Černová, 4km Čutkovská dolinka (vodojem), 11km křižovatka nad Suchou horkou (1.varianta zkrácení), 18km Sedlo Polana, 20km Kračkova dolinka, 22km Lubochnianska dolina – Salatín (2.varianta zkrácení), 29,5km Lubochňa, 30,5km Švošov, 36,5km Ružomberok

Oblast: Liptov

Délka trasy: 36,5km

Začátek: Ružomberok

Koncový bod trasy: Ružomberok

Typ: horské kolo (MTB)

• Kolem vodní nádrže Liptovská Mara

Trasa vedoucí z Liptovského Mikuláše od hotelu Jánošík, převýšení 263m vede většinou po zpevněných cestách, silnicích s malým provozem.

Trasa: cyklo 18 Liptovský Mikuláš, 4km Benice, 6km Galovany, 8km Svatý Kříž, 12km Lazisko, 16km Dúbrava, odbočíme doprava – 18km Lubela, 21km Krmeš, cyklo 584 23km Vlachy, 26km Bobrovník, 28km Hliník, 31km Liptovská Sielnica, 34,5km Liptovský Trnovec, 42km Liptovský Mikuláš